fredag 10. februar 2012

Rødt

Det var ikkje lett å velge seg ein raud favoritt. Eg innser at eg kanskje ikkje har så mange reint raude blomar i hagen, og dessutan er det ein vanskeleg farge å ta bilde av. Ofte blir fargen for mørk eller for blass, og eg syns aldri eg får den punchen som det raude har i verkelegheita. Men eg har gått gjennom det eg har og har kome fram til to kandidatar. Ein dahlia, den kom frå Planteklubben og er ein gamal sort Den er litt beskjeden i grunnen, den blomstrar liksom nedi bladverket og blomane henger litt med hovudet. Men om ein ser godt etter så er den faktisk veldig fin.

Men så tenkte eg som så, at det sikkert er drøssevis med raude georginer med i konkurransen. Kanskje det er tide å velge noko litt utradisjonelt? Då dukka bildet av denne takløken opp. Her er planten såvidt begynt med blomstringa, og eg syns det raude bladeverket er så fint mot alt det grå i steinbedet. Eg veit ikkje heilt kva for takløk det er, eg mistenker at den kom hit i ein sekspakning med sukkulentar frå hagesenteret då steinbedet var nyanlagt. Fin og spredningsvillig er den i alle fall. Steinbedet ligg rett utanfor kjøkkenvinduet vårt, på toppen av ein støttemur som er omlag halvannan meter høg. Då kjem plantene nesten opp i augnehøgde, veldig praktisk når det sånne småttisar som denne. For detaljane er jo så fine, men så vanskelege å sjå på avstand. Så i dag blir den raudblada takløken mitt bidrag i konkurransen hos Moseplassen!

6 kommentarer:

  1. Det var en lekker rødbladet takløk. Lykke til i konkurransen.

    SvarSlett
  2. Godt valg av kandidat, et skikkelig flott bilde av en altfor lite fremhevet staude.

    SvarSlett
  3. Nydelig farge på den, blomstene er jo små kunstverk i seg selv.
    God helg og lykke til!

    SvarSlett
  4. Jeg liker så godt takløk, og har faktisk sådd mange eksemplar i fjor. Håper de klarer vinteren ute! Så nydelig og flotte røde blad det var på din!
    God helg, og lykke til!

    SvarSlett
  5. fantastisk!

    God helg da :) Håper det blir masse fugl på deg og barna å gjenkjenne!

    SvarSlett
  6. Herlige begge to, og kandidaten var bare skjønn. :)

    Lykke til!
    Jeg her et lite Løv lotteri på gang, så vil du være med så heng på. :)

    Lørdagshilsen fra Huldra

    SvarSlett