søndag 19. oktober 2008

Frå sommardag til hauststorm

Dagen i dag starta med strålande sol og skyfri blå himmel, skal seie det gjorde seg mot gule, brune og raude haustfargar! Eit gyldent høve til å få gjort noko i hagen for ein gongs skuld, så svigers vart hanka inn som barnevakt. De forstår at her i huset vil me ikkje ha barnefri for å gå på kino eller på byen, nei, her prioriterar me hagen! Nåja, håpar jo det blir litt kino og byen i haust/vinter då. For i sommar har me rett og slett ikkje hatt tid. For mange bed som måtte gravast, for mange soltimar som skulle nytast, for mange nightcaps som skulle inntas ute i hagen.

Men i alle fall, fire timar uavbrote graving gir definitivt resultat. No har eg eit stort, fint og tomt bed som står klart til å fyllast... du snakkar om luksus. Så eg ser faktisk lyst på parsellutflytting før nyttår, no trur eg kanskje eg skal få plass til alt her. Utruleg kor mykje rart eg klarte å samle på meg i løpet av tre-fire år i parsellen, eg skuldar på utagerande såing og plantebytting på Hagegal.

Skulle tatt bilder og vist fram, men batteriet var tomt. Dessutan synest eg alle bilder eg tar av hagen for tida ser veldig triste ut, berre masse vissent lauv og opptrakka gjørme. Men skal prøve igjen, for det er viktig å dokumentere!

Så i formiddag hadde eg ei fantastisk hageøkt i flott ver. Fuktige jordhaugar som dampa i sola gav reine vårstemninga, faktisk. Men utpå ettermiddagen blåste det opp, og no høljar det og stormar rundt huset. Likar det ikkje. Eg måtte ut og redde inn diverse bøtter og potter i stad, vinden er sterk nok til å ta med seg det meste som ikkje er tjora fast. Håpar det gir seg snart. Uff, eg er ikkje så glad i hausten, eg.

1 kommentar:

  1. Vi fikk også nytt gårsdagen ute. Da været jaget oss, gikk vi på kino med ungene. Men din er vel hakket for liten ennå :-)

    SvarSlett