torsdag 14. februar 2008

Fleire gjester i hagen

Blei tvungen opp av senga i dag tidlig av ein spillvåken unge, klokka var rett nok halv ni men etter å ha vakna omtrent annakvar time heile natta på grunn av nemnde unges fjerde tannframbrot var det så altfor tidleg... Sto søvndrukken på kjøkenet og kikka ut glaset, og då skimta eg noko mellom buskane, noko mørkt som for rasande fort forbi oppå den vesle skogssletta bakom huset. Høh, tenkte eg, det der var vel for stort til å vere den vanlege svarttrosten? Ganske riktig, når eg gjorde mitt beste for å fokusere med smale, smale auge såg eg hovudet og ryggen på ein hjort som trava forbi. Og vips, så for det ein til i motsett retning. Anar ikkje kva dei dreiv på med som krevde slik vilter galopp, men eg vakna i alle fall skikkelig til. Seinare då eg endelig kom meg ut i sola (strålande sådan) var det berre spor i rimfrosten igjen etter dei.

Det er ikkje første gongen me ser hjort her oppe i skogkanten, denne karen på bildet var innom hagen fleire gonger i vinter, på jakt etter noko å ete, tenker eg. Får håpe han har vett til å halde seg vekke når eg har begynt å få skikk på hagen, eg må seie eg er lite lysten på å fø opp hjortebestanden i området. Eg satsar på at det er eit vinterfenomen, og at dyra trekk opp i høgda når det livnar i lundar og lauvast i li.

2 kommentarer:

  1. Så spennende å få lov til å følge arbeidet ditt! Lykke til videre - jeg kommer innom igjen! :-)

    SvarSlett