tirsdag 17. mars 2009

Om forventningar og fylte snøklokker

Når eg kjem heim frå jobb om dagane kjem eg meg ikkje inn i huset. Det er for mange ting eg må sjekke før eg kan gå inn, sjølv om middagen skulle stå på bordet... Har julerosa opna seg i dag? Kva kan den spira der vere? Kva farge var det egentlig på dei krokusane der?





I helga var eg heime heime hos foreldra mine. Mor mi har mengder med snøklokker i hagen, og i ei av tuene oppdaga eg eit par fylte blomar. Ho seier ho aldri har sett dei før, så det må vere ein sport eller ein sjølvsådd variant. Dei fylte som er å kjøpe må jo ha oppstått slik på eit eller anna tidspunkt, men eg anar ikkje om det er utbredt i vanlege hagar. Nokon som veit? Eg skal iallefall følge denne nøye framover med tanke på deling...


7 kommentarer:

  1. Det er spennande tider no, ja, det skjer noko dag for dag. Og godt er det! Endeleg tid for lengre kveldar og masse tid i hagen : )

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Doble snøklokker er noe av det vakreste jeg kan tenke meg. Jeg har bare noen få som jeg har kjøpt. Jeg vet at de også kan spre seg på samme måte som de andre, men jeg vet ikke om de er like villige. De som en kjøper på høsten pleier i hvertfall å være svinedyre...

    SvarSlett
  3. Doble snøklokker er så fine. Jeg har en liten tue med doble som står i full blomst nå. Håper de vokser til en stor tue så jeg kan dele den og plante ut flere steder i beda.

    Herlig tid vi går i møte nå utover:-)

    SvarSlett
  4. Vanskelig å sjå på det bildet om det er samme sort som eg har i hagen min ( du finn bilde av mine i bloggen). Hos meg veks dei godt og ser ut til å formeire seg bra. I år vil eg dele dei eg har og plante ut fleire grupper når blomstringa er over.
    Litt seiare enn dei vanlege her hos meg.

    SvarSlett
  5. Så moro å finne doble mellom de enkle! Grav opp og sett dem et annet sted. (De er fine, tror jamen jeg må skaffe meg noen jeg også.)

    SvarSlett
  6. Våren er virkelig forventningens tid og når doble snøklokker dukker frem kan det nesten ikke bli bedre!

    Jeg kjøpte løker for noen år siden og de er fortsatt i live og bør nok plantes i hagen snart...

    SvarSlett
  7. så artig å finne sånne skatter innimellom da :)
    Deilige bilder, godt å se at våren har kommet så langt hos deg.

    SvarSlett