tirsdag 26. juni 2012

Ein ukjent iris

For seks eller sju år sidan plukka eg med meg det som såg ut som ein liten irisrotbit frå komposthaugen i Muséhagen i Bergen. I år blomstrar den for første gong og eg er heilt blank på kva det er for noko. Bladverket er veldig smalt, og ikkje så stivt som hos ein del andre iris. Ganske grasaktig i grunnen. Blomen står ganske lavt på planta, som totalt er kanskje 30-40 cm høg. Blomen er jo veldig fin, synest eg, eg får vel ta meg ein runde i Muséhagen og sjå om eg finn ein lik ein med namneskilt.  













Ellers blomstrar også nokra andre iris, og mange står i knopp.
Også ukjent, lavt bladverk men blomestilken er ca 40-50 cm høg og blomen har "skjegg".




Iris chrysographes 'Black form'

Iris sibirica
Iris pseudacorus
Fleire irisar kan du sjå i Moseplassens irisutfordring!

7 kommentarer:

  1. Så mange flotte iris! Kan desverre ikke hjelpe deg med den ukjente, men fin var den.

    SvarSlett
  2. Så nydelig alt blomstrer hos dæ.
    Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott Iris du har i hagen! Jeg har også en slik svart, og jeg tror jeg får en liten blomst i år! Mulig jeg må flytte den, for den er så liten!

    Ønsker deg en fin sommerkveld. Klem

    SvarSlett
  4. Så mange flotte iriser du har! Kan den navnløse være en Iris lacustris?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det er nok ikkje det. Bladverket er mykje høgare og smalare. Får legge den ut på Hagegal, då blir det vel ei råd med det.

      Slett
  5. jøsses for et komposthaugfunn! Nydelig :D
    Og det var noen andre skjønnheter der også ja, flott å se!

    SvarSlett
  6. Utrolig vakre iriser du har...aldeles nydelige. Ja hva
    kan man ikke finne i en gammel hage, eller gamle tomter,
    det er om å gjøre og følge med :), her jeg bor prøver jeg
    å se nøye og la det gro litt, og på den måten finner jeg
    gamle stauder fra det gamle området her. Det er skikkelig
    spennende!

    SvarSlett