onsdag 7. april 2010

Ikkje akkurat påskekylling

... men gul og fin er han i alle fall! Hønseflokken har fått tilskot av ein hane og to høner av rasen Orpington, kjempestore tjukke høner som er veldig rolige og tamme. Me har i grunnen hatt lyst på sånne lenge, men først no fekk me tak i. Det verkar som om dei ikkje har vore like frittgåande som våre der dei budde før, for dei er usedvanlig klumsete ute i kupert terreng. Dei andre hønene smett omkring over stein og under grein, lette på foten og kjappe som berre det. Orpingtonfolket derimot gjør nok best i å halde seg i åpent lende. Men dei kjem seg dei og, det har vore stor framgang i løpet av dei to-tre vekene dei har vore her i Blåbærhagen. Hanen minnar meg om ein viking, det må vere noko med den raudblonde fargen trur eg, og hakelappane som ser ut som eit skjegg. Han er i så fall ein ytterst fredeleg viking, og han er ikkje så ille til å gale heller.

Eg ser det er lenge sidan eg har skrive no, men eg kan love at både folk og fjørfe er glad for snøfri hage! Det er aldeles skjønt å kvile augene på noko anna enn det evinnelige kvite, og ei lise å sjå alle blomstrande vårløkar som har dukka opp frå under snøen. No blomstrar snøklokker, klosterklokker og krokus, og jammen har ikkje helleborusen begynt også! Den får eg legge ut bilder av seinare, for eg må ut og ta nokre nye no som som den faktisk har opna seg. Eit par lerkesporer står også med knoppar, får me nokre soldagar no så kjem nok dei også. Og det er visst lova nettopp sol frå søndag, kryssar fingrane for at det slår til!

10 kommentarer:

  1. Det er så hyggelig å se bilder av hønsene og hanen din. Jeg skulle jo så gjerne hatt høner selv. Snøen har begynt å smelte her også. Til helgen tenker jeg at jeg skal grave meg fram til trappa som går ned til kjøkkenhagen. For der nede er det bart. I hvert fall i de opphøyde pallekarmbedene mine. Tenkte jeg skulle så litt salat og spinat. Så kan det spire når det er varmt nok.

    SvarSlett
  2. Utrolig flott farge på hanen din! Den hadde påskefarge, ja :)Det må være moro å ha både høner og haner.

    SvarSlett
  3. Dekorativ hane! Han er vel til helårsbruk? ;)
    Herlig med snøfri hage, ja det kan jeg skrive under på! Her er nesten snøfritt i hjemmehagen også, bare noen fonner igjen her og der.

    SvarSlett
  4. Så flott høne! Har lyst på... (men tror ikke naboen vil ha hverken hanegal eller h*nepass i feriene ...)

    SvarSlett
  5. For en herlig hanefar, nydelig i fargene :)
    Det er godt våren endelig har kommet

    SvarSlett
  6. Det var en flott hane, veldig fin farge på han.
    Det er med det samme hagen er snøfri har også, så nå håper jeg vi slipper mer snø på denne siden av sommeren.

    SvarSlett
  7. Så moro med høns da:) Jeg ønsker meg høns jeg og. Jeg legger meg til som følger og satser på å lære litt. Kanskje jeg får noen argumenter som jeg kan bruke i forhandlingene her hjemme, he, he:) Ja nå er det deilig med vår. Kos deg i det fine været de har lovet oss:) Klem

    SvarSlett
  8. Stilig rase det der. Skjønner hva du mener med at den minner om en viking, tenker på Eirik Raude klar til å gå i krigen. Det er bra at han ikke starter dagen med hanegal i tidlig morgengry.
    Tenk nå blomstrer klosterklokkene for første gang i min hage også, heldige meg.

    SvarSlett
  9. herlig farge!
    i det hele tatt en pen hane, og han var sikkert en veldig søt påskekylling en gang i tiden ;)

    SvarSlett
  10. Ja, han er staselig om enn litt lat av seg...
    smgj: du treng ikkje ha hane veit du, hønene verper uansett. Men hønepass må jo sjølvsagt til når ein er på farten.
    Eirik Raude var treffande, Mariann! Men denne karen er nok ingen krigar, ytterst sedat er han. Og godt er det!

    SvarSlett