lørdag 8. november 2008

Løk - investering i våren

Eg plantar løk i dag, flaks då at eg har eit nytt og heilt tomt bed, og at sola skin. Eg skulle jo egentlig styre unna sidan eg er redd hjorten kjem til å forsyne seg grovt til våren, men når det er halv pris og vel så det så er det jo ikkje så farleg?

For to år sidan fekk eg ein pakke papegøyetulipaner 'Black Parrot', dei har stått i parsellen og blomstra begge vårar sidan (bilde frå i fjor). No har eg grave dei opp, det er nokre store og ei røys med småløk. Eg er litt i tvil om kva eg skal gjøre med dei, vil dei blomstre igjen neste år? Kaste småløkane eller plante dei også? Eg ser for meg at dei vil vere fine saman med kvite 'Purissima' som eg har ein pose av.

Eg grov også opp tre liljeløkar 'Stargazer', men dei kan eg ikkje finne igjen. No som eg endeleg har klart å bestemme meg for kor dei skal stå... Får håpe dei dukkar opp før det blir for seint.

Må føre liste så eg huskar:

30 Iris reticulata
20 Narciss 'Tete a Tete'
2 Lilje 'Casablanca'
5 Lilje 'Black Beauty'
10 Anemone blanda 'Blue shades'
5 Allium 'Gladiator'
10 Tulipan 'Spring Green'
10 Tulipan 'Burgundy'
25 Tulipan 'Purissima'
30-40 Tulipan 'Black Parrot'

Oppdaterar lista etterkvart som eg pådrar meg nye billigløk, og får dei i jorda.

2 kommentarer:

  1. Skal ikke tulipaner ha det varmt og tørt da, mon tro? Du klarer sikkert å feite opp smålkøkene også om du finner "riktig sted".

    SvarSlett
  2. Ja, eg har jo uansett vanskelig for å kaste noko som helst, så småløkane skal nok settast på feitekur!

    SvarSlett