torsdag 21. januar 2010

Nytt kamera!

No er eg lei av frostige bilder i blåtoner av snø, is og vinterlandskap. Eg kjøpte meg nytt kamera etter jul, endeleg speilrefleks igjen! Det blei Nikon sitt billige, D3000. Det har fått gode omtaler og med Nikon kan eg låne utstyr av bror min fotografen. Eg har ikkje fått eksperimentert så mykje med det ettersom eg knapt er utanfor døra om dagen. Men her er i alle fall liljene me fekk frå våre hyggelege nyttårsgjester. Eg kasta buketten i komposten i dag og då var den riktignok bikka over men den sto altså fint i nesten tre veker. Det kallar eg snittblomar med valuta for pengane!

Eg ventar enno på baby, har no gått fem dagar over termin. Det drøyer med andre ord. Men det er vel berre ein ting å gjøre, og det er å la tida gå sin gang. I mellomtida planlegg eg rosehekk og peonbed, og gler meg til eg er i form til å ta spaden fatt igjen!

5 kommentarer:

  1. Lykke til med venting og fødsel!

    SvarSlett
  2. Ååå, jeg husker de dagene over terminen som veldig lange. Krysser fingrene for at du slipper å vente så mye lenger.

    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Lykke til :-)
    Håper du får det overstått snart og kan kose deg med den lille :-)

    SvarSlett
  4. Trudde først du viste eit bilde av liljer frå hagen sist sommar. Flotte liljer, utrulig kor lenge dei stod.

    No var eg spent på korleis det går med deg. Lykke til med det forestående. Vi høyrer vel frå deg når fødselen er overstått.

    Gratulerer med nytt kamera. No er du klar til å ta masse babybilder og litt seinare masse hagebilder.

    SvarSlett
  5. Lykke til med kamera og nytt fotoobjektet! Tenker det blir mer baby- og storesøsterbilder enn blomsterbilder første tida!

    SvarSlett